Candyland

Dit forum is opgedragen aan Candy en staat voor kracht, flexibiliteit en liefde !

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
adrie3d
Best dog
Best dog

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 04-07-17

BerichtOnderwerp: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   wo aug 16, 2017 2:41 pm

Na vier jaar zonder en hond te zijn geweest,hebben we nu toch weer besloten om er aan te beginnen,als je honden gewent bent kan je toch niet meer zonder.
Op 14 april 2017 hebben we Addy uit het asiel gehaald,hij was behoorlijk mishandeld, geschop geslagen en nog meer,daardoor heeft hij hele gevoelige en pijnlijke
Heupjes aan over gehouden zijn bekkie is gebroken geweest en is scheef gegroeid. Hij heeft kromme pootjes overgehouden van de engelse ziekte, die heeft hij op gelopen door dat hij heel slecht voedesel kreeg het eerst anderhalf jaar, Hij heeft gelukkig een lief karakter gehouden. Maar niemand wilde Addy hebben met al die problemen en vooral niet van wegen zijn krommen pootjes hij kan er gewoon alles mee doe wij vonden dat geen probleem. Het gaat nu heel goed met Addy hij heeft zijn plekkie gevonden.
Na een maand besloten wij om er nog een klein hondje erbij te halen,ik zat in het zelfde asiel te kijken waar Addy vandaan kwam, en we vielen op Emma.
Er zaten wel 20 foto 's van haar in het bestand, tot mijn verbazing zag ik overal Addy ook op de foto staan bij Emma,ik belde naar het asiel om te vragen of ik Emma ook op kon halen, waren ze daar zo blij want. wat ik al vermoede was dat die twee bij elkaar hoorde en inderdaad dat was ook zo,er werd gezegt dat ze Addy al zo miste, ze waren al een dik jaar bij elkaar ze zitten daar niet in hokken maar lopen gewoon los in dat asiel. Zo zijn de twee hondje bij toeval toch weer bij elkaar gekomen. Maar Emma had nog een zwaarder rugzakje als Addy.ze was zo verschrikkelijk angstig bang en onzeker, als je de riem om wilde doen kroop ze helemaal inelkaar en kroop op de onmogelijkste plekken weg waar je niet een twee drie bij kon komen.ik heb haar de eerste dagen maar met rust gelaten,ze deed haar behoeftes in de tuin want ik kreeg nog steeds geen riem aan bij haar aan ze pakte niet eens een hondekoekje aan,ik dacht wat gaat dat worden.
Na een paardagen lukte het om de riem aan te doen, ik wilde haar uit gaan laten, nou mooi niet ze deed geen stap. Ik haalde Addy er bij en waarrempel ze liep gelijk mee, ik dacht ze houd zich aan Addy vast en zo ging het stapje voor stapje vooruit.Het heeft wel vijf dagen geduurd voor ze haar eerste plasje deed buiten met uitlaten. Nu zien we haar steeds meer een blijer hondje worden eerst was het staartje altijd tussen haar beentjes gekneld, nu staat het vier te kwispelen,ik kan nu de riem aan doen ze komt nu huppelend naar me toe van ik mag mee, zo leuk gezicht staat ze op haar achterpootjes en de voorpootjes gaan heen en weer zo blij is ze nu als ze uitgaat, ze kruip niet meer inelkaar ze is nog wel voorzichtig met sommige dingen maar dat komt ook wel goed.
Met veel geduld en met de hulp van Addy en van ons zijn er nu twee hondjes heel blij en vrolijk geworden.
Terug naar boven Go down
marian
Vip dog
Vip dog

Aantal berichten : 5328
Registratiedatum : 07-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   wo aug 16, 2017 4:53 pm

Ik vind het echt een verdrietig verhaal met een happy end. Ik heb een paar foto's van je tijdlijn gepikt en zet die hier vast neer. Als je het zelf geleerd heb komen er wel meer

Addy

Terug naar boven Go down
marian
Vip dog
Vip dog

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   wo aug 16, 2017 4:53 pm

Emma

Terug naar boven Go down
Mitzy
Vip dog
Vip dog

Aantal berichten : 2261
Registratiedatum : 13-06-15

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   wo aug 16, 2017 5:08 pm

Wat ben je een prachtig mens
deze hondjes met zulke rugzakjes een kans te geven
en het zijn leukerds!!
Terug naar boven Go down
Betty
Vip dog
Vip dog

Aantal berichten : 4263
Registratiedatum : 19-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   wo aug 16, 2017 5:15 pm

Ja ik vind het ook heel mooi dat ze deze hondjes genomen heeft.Beter baasje is er haast niet.
Terug naar boven Go down
Astrid
Vip dog
Vip dog

Aantal berichten : 9645
Registratiedatum : 18-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   wo aug 16, 2017 6:34 pm

Ach wat een lievertjes, daar is hun wereld ook weer van gered
Terug naar boven Go down
Gertie
Super dog
Super dog

Aantal berichten : 981
Registratiedatum : 25-03-17

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   wo aug 16, 2017 6:39 pm

wat hebben ze een fijn nieuw thuis gekregen. ze hebben hele lieve koppies. ik kan me voorstellen dat je daarom ook besloten hebt om ze in huis te nemen
zo fijn ook dat ze bij elkaar hoorden en nu per toeval ook weer samen zijn.
ik wens jullie veel geluk en plezier samen
Terug naar boven Go down
Corry
Vip dog
Vip dog

Aantal berichten : 13870
Registratiedatum : 02-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   wo aug 16, 2017 7:19 pm

ik ben ontroerd van je verhaal, zo'n mooi happy end voor allebei de schatjes
Terug naar boven Go down
Gerda
Site Admin
Site Admin

Aantal berichten : 14441
Registratiedatum : 01-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   do aug 17, 2017 7:40 am

wat een verhaal Crying or Very sad maar wat heerlijk dat ze zo goed terecht gekomen zijn.

Vip dog

Aantal berichten : 2465
Registratiedatum : 12-12-14

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   do aug 17, 2017 8:01 am

Wat een vreselijk verdrietige verleden hebben ze meegemaakt en wat zijn ze goed terecht gekomen, geweldig!
Ze hebben mooie en lieve snoetjes en ben heel blij voor ze dat jij op hun pad gekomen bent en ze een liefdevol huis gekregen hebben waar ze de rest van hun leven mogen blijven.
Dat had je goed gezien dat Addy en Emma bij elkaar hoorden en dat ze een gelukkig leven tegemoet gaan, happy end!kiss
Terug naar boven Go down
Ineke63
Best dog
Best dog

Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 30-07-17

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   do aug 17, 2017 10:39 am

Wat mooi dat Addy en Emma op jullie pad zijn gekomen. Heel veel geluk met elkaar
Terug naar boven Go down
Candy
Site Admin
Site Admin

Aantal berichten : 26523
Registratiedatum : 29-12-10

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   do aug 17, 2017 10:58 am

Fijn dat er mensen bestaan zoals jij, die zieltjes zoals deze 2 lieverds inclusief rugzak een kans wil geven. Daar heb ik bewondering voor. Zo mooi dat ze weer bij elkaar zijn gekomen, ik wens je veel geluk met Addy en Emma snoopy

Ik mis je liever dan dat ik je nooit had gekend..
klik hier voor mijn gedichten
Terug naar boven Go down
Jacq.
Vip dog
Vip dog

Aantal berichten : 8676
Registratiedatum : 08-07-12

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   do aug 17, 2017 11:42 am

Zit dit met tranen te lezen wat erg allemaal , wat fijn dat zo zo`n goed en liefdevol huisje hebben gekregen bij jou en dan nog samen ook oke
Terug naar boven Go down
adrie3d
Best dog
Best dog

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   vr aug 18, 2017 12:44 pm

Ik ben echt ontroerd door jullie lieve reacties,dank daar voor. Ja ik heb onzetend veel liefde voor me dieren,maar ik krijg ook veel liefde en dankbaarheid terug van al me dieren.
Door hun liefde blijf ik zelf ook op de been, heb heel vaak in ziekenhuizen gelegen 26 x geopereerd en als ik dan weer thuis kwam floten me gaaien me te gemoed zo blij waren ze weer als ze me zagen.
Dat gaf me weer de moed om verder te gaan,ik had toen nog geen poezen en hondjes,die zijn er later weer bij gekomen toen het weer wat beter met me ging. Ik voel me erg gelukkig met me dieren.
Terug naar boven Go down
adrie3d
Best dog
Best dog

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   vr aug 18, 2017 12:46 pm

Marian
Bedankt voor het plaatsen van de foto s leuk dat ze er bij staan,ik ga nu oefenen kijken of het me zelf ook gaat lukken.
Terug naar boven Go down
marian
Vip dog
Vip dog

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   vr aug 18, 2017 12:56 pm

Helemaal goed Adrie , als het niet lukt lees ik het wel.
Terug naar boven Go down
adrie3d
Best dog
Best dog

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   vr aug 18, 2017 3:54 pm

Marian me eerste foto is gelukt, het heeft geholpen hoor je beschrijving.
Terug naar boven Go down
marian
Vip dog
Vip dog

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   vr aug 18, 2017 4:28 pm

Ja ik heb de foto zien staan Adrie , top dat je er mee geholpen bent.
Terug naar boven Go down
Candy
Site Admin
Site Admin

Aantal berichten : 26523
Registratiedatum : 29-12-10

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   vr aug 18, 2017 9:04 pm

Top oke

Ik mis je liever dan dat ik je nooit had gekend..
klik hier voor mijn gedichten
Terug naar boven Go down
Thea
Vip dog
Vip dog

Aantal berichten : 2465
Registratiedatum : 12-12-14

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   za aug 19, 2017 8:30 am

26 keer geopereerd Adrie, dan heb je ook heel wat meegemaakt en gaat het nu goed met je?

Laatst aangepast door Thea op zo aug 20, 2017 7:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
adrie3d
Best dog
Best dog

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   zo aug 20, 2017 2:53 pm

Ja hoor Thea het gaat redelijk,ik word nooit meer de oude,maar daar is mee te leven.
Bedankt voor je belangstelling.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes   

Terug naar boven Go down

Het Verhaal van Addy en Emma onze hondjes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» verschillende hondjes zoeken een huisje ..
» zepp ,onze bulterrier white
» 'Een nooit verteld verhaal' over Indo's
» Schapelle Corby - Bali bajes
» 12-09-'14 presentatie 'Het vergeten verhaal van een onwankelbare liefde in oorlogstijd'

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Candyland :: Fotoalbum Adrie-
Ga naar: